برای بهترین عکس های بارداری چگونه لباس بپوشیم؟

در این مطلب آتلیه کودک سروش راهنمای کوتاه اما جامعی برای بهترین عکس های بارداری چگونه لباس بپوشیم؟ و توصیه هایی در نظر گرفتیم، از آن استفاده کنید تا تاثیر شگرفت آن را مشاهده کنید.

برای بهترین عکس های بارداری چگونه لباس بپوشیم؟

برای بهترین عکس های بارداری چگونه لباس بپوشیم؟

 

به نظر من پیراهن های نه با دامن بلند سفید یا رنگ روشن و یا صورتی جزو بهترین لباس های بارداری هستند، اما ممکن است شما طرح دیگری پیدا کنید که آن هم زیبا باشد.

مهمتر از همه این شما هستید که باید پوششی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی و زیبایی کنید. حالا بیایید در مورد جزییات انتخاب لباس برای یک جلسه ی عکاسی بارداری صحبت کنیم:

یک پیراهن بلند را امتحان کنید. یک پیراهن نه که دامنش به زمین می رسد یا حتی تا روی زانوی شماست، با گردنبندی از جنس سنگ که به طرز باور نکردنی برای یک خانم باردار تحسین بر انگیز است. آن ها روی بر آمدگی زیبای حاصل از وجود فرزندتان تمرکز می کنند.

  • لباس های تک رنگ بهترین هستند. ممکن است شما قادر باشید طرح و نقشی را پیدا کنید که شما و بدن تان را مقابل دوربین ستودنی جلوه بدهد اما من همان لباس های تک رنگ ساده را توصیه می کنم.
  • از زیادی مطابقت داشتن با همسرتان اجتناب کنید. ست کردن و تناسب داشتن لباس های شما به ویژه برای یک جلسه ی عکاسی عالی است، از آن طرف اگر هر دو لباس های آبی یا سفید رنگ پوشیده باشید کمی گیج کننده به نظر می آید و حواس را پرت می کند. من پیشنهاد می کنم به کمد لباس هایتان سری بزنید تا لباس هایی با یک رنگ زیبا و جالب برای خودتان و همسرتان پیدا کنید.

برای بهترین عکس های بارداری چگونه لباس بپوشیم؟

برای بهترین عکس های بارداری چگونه لباس بپوشیم؟

  • دور شکمتان را ببندید. یک کمربند با مزه و نازک پیدا کنید تا شکم بر آمده تان را برجسته تر نشان دهد. این کار میانه بالا تنه ی شما را مشخص تر خواهد کرد.
  • دو لباس متفاوت انتخاب کنید. در مورد آن ها با عکاس تان هم م کنید اما در هر صورت بهتر است حد اقل دو لباس آماده داشته باشید. وقتی عکس های بارداری تان را در لباس های مختلف بگیرید یقیناً راضی تر خواهید بود به خصوص اگر اتفاقی بیفتد که احساس کنید یکی از لباس هایتان به آن جذابی که انتظارش را داشتید نیست.
  • پوشیدن یک پیراهن بارداری چسبان و کمی تنگ که همه ی بر آمدگی های زیبای شما را به نمایش می گذارد بدون شک جذاب خواهد بود. بسیاری از خانم ها با این نوع لباس، احساس ناراحتی می کنند اما اگر یک لباس چسبان را انتخاب کردید باید بدانید که فراتر از حد تصور زیبا خواهید شد. البته لباس های کمی گشاد تر و راحت معمولاً محبوب ترند چون خانم ها در آن ها احساس می کنند اندامشان کمتر جلب توجه می کند. هر دو نوع لباس عکس های خیره کننده ای را رقم خواهند زد بنابراین شاید بهتر باشد از هر کدام یکی همراه خود داشته باشید.
  • عکاسی سرمایه گذاری ارزان قیمتی نیست. شما می خواهید سال های سال به این عکس های زیبا نگاه کنید پس تمام تلاشتان را برای یافتن سبک و مدل هایی که هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی شوند بکنید. در این صورت وقتی به عقب برمی گردید در حالی که به لباس پر نقش و نگارتان نگاه می کنید با خود فکر نمی کنید: « کاش آنموقع با یک لباس یک رنگ و ساده تر عکس گرفته بودم ». این هم دلیل دیگری است که لباس های تک رنگ را به شما پیشنهاد میکنم.

برای بهترین عکس های بارداری چگونه لباس بپوشیم؟

برای بهترین عکس های بارداری چگونه لباس بپوشیم؟

  • همگام با فصل ها عمل کنید. فصل بهار است؟ رنگ های لطیف را انتخاب کنید. فصل تابستان رسیده؟ از یک کلاه آفتابی استفاده کنید. فصل پاییز شده؟ یک ژاکت یا شال گردن زیبا و جذاب پیدا کنید. فصل زمستان است نزدیک است؟ آبی کم رنگ یا سفید بپوشید.

آتلیه کودک ، آتلیه نوزاد و آتلیه بارداری سروش

این مطلب توسط تیم تحریریه آتلیه کودک سروش تهیه و تنظیم شده است، لطفا در صورت انتشار آن حتما از لینک آتلیه کودک سروش استفاده نمایید.

عنوان اصلی :  How to dress for the best maternity photos

منبع :  www.babyprepping.com

مترجم :  فاطمه ابراهیم زاده مقدم

تهیه و گردآوری : http://sorooshphoto.com